Pro kondici a zdraví: Rychlá chůze

Pokud je i Váš případ, že do práce jedete autem nebo městskou hromadnou dopravou, po schodech nechodíte, pohodlnější je jít výtahem, tak možná právě pro Vás je vhodná rychlá chůze.Rychlou chůzi víte provádět skoro všude a čím více zrychlete krok, tak tím rychleji budete v kondici …

Rychlá chůze je cílená fyzická aktivita, která je méně náročná než běhání.Rychlá chůze nezatěžuje klouby v takové míře, jako klasické běhání, ale i přesto je to efektivní pohyb, který přinese požadované ovoce v podobě pevnějšího těla či zlepšeného zdravotního stavu. Zkuste se rychlé chůzi podívat blíže „na zoubek“ a možná si ji i Vy zamilujete …

ABR315310_08ONA22_montaz

Rychlou chůzí za 1 hodinu můžete spálit od 500 – 700 kcal, což znamená, že když sníte 400 g pizzy, tak musíte 1,5 – 2 hodiny vykonávat tuto aktivitu.

Proč se vyplatí rychlá chůze – výhody běhání
Zvýšení kondice – pravidelná rychlá chůze zvyšuje Vaši výdrž a Vy budete zvládat každodenní povinnosti s přehledem a bez „funění“. Když zvládnete rychlou chůzi, tak jste připraven i na „těžší“ fyzickou aktivitu.

Umíte si zvolit správné tempo chůze?

Comments are closed.