Hubnutí – Nač ještě nezapomenout pokud chci zhubnout?

Energetická hodnota a glykemický index potravin
– Pokud chcete zhubnout je velmi důležité sledovat si energetickou hodnotu a glykemický index potravin, protože nadbytečné kalorie a vysoký glykemický index jsou zabijákem hubnutí. Ale energetická hodnota potravin není všechno – jen snížení kalorií Vám nemusí pomoci zhubnout, protože hubnutí je io dalších faktorech – bílkoviny, sacharidy, …

312167-original1-8x6q3

Strava – potraviny
– základem úspěšného hubnutí je strava, resp. vhodné potraviny. Strava se na úspěchu podílí až 60%, 20% vliv má genetika a 20% vliv na hubnutí má pohyb. Vhodná strava ale neznamená nejíst, právě naopak, pokud chcete zhubnout trvale musíte jíst pravidelně a hlavně Vaše strava musí být výživná.

Potraviny si proto vybírejte pozorně a uvidíte, že se vám podaří zhubnout. A neplatí, že jen špatná strava je chutná a zdravá ne.Vyzkoušejte to a za měsíc si zdravou stravu – potraviny zamilujete. Více v článcích o vlivu jednotlivých potravin na hubnutí.

Cviky na hubnutí
– i pohyb a cviky urychlují hubnutí, ale důležité je vědět jak na to – protože nejsou cviky jako cviky. Vhodná kombinace a intenzita cvičení Vám může výrazně urychlit hubnutí, ale platí to i naopak. Více v článku cviky na hubnutí. A nezapomeňte si prohlédnout i Tréninkový plán.

Na co si dát pozor při hubnutí.

 

Comments are closed.